نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر مانژو برود ...

اگر مانژو برود ...

زمان نسبتا زیادی تا فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده ولی شایعات هر روز بیش از گذشته می شود و رسانه ها تحت تاثیر کوچک ترین اخبار در این زمینه قرار می گیرند.

 

در تیم یوونتوس حجم اکثریت اخبار به سمت ماریو مانژوکیچ و استفن لختشتاینر می باشد و همه از شرایط نا مساعد این دو بازیکن در یووه می گویند.

 

در این میان مانژوکیچ شرایط خاص تری دارد، زیرا وی با نظر مساعد الگری در ترکیب یووه باقی ماند و زازا به فروش رفت، اما اکنون او ناراضی است.

 

مانژو خواهان حضور دقایق بیشتری در ترکیب تیم یوونتوس می باشد اما درخشش دیبالا و ایگوایین باعث شده تا این بازیکن نتواند همانند فصل گذشته بازی کند.

 

در هفته ی گذشته اخبار زیادی در مورد خروج وی داشتیم و تیم های پاریس سنت ژرمن، آرسنال و شانگهای چین از مهم ترین مشتری های وی نام برده شد.

 

اما امروز توتو خبری جدید را کار کرد و نوشت:

 

یوونتوس شرایط مانژوکیچ را بررسی می کند تا برای ادامه ی همکاری یا عدم همکاری با او تصمیم بگیرد ولی مدیران یووه شرایط اندره سیلوا مهاجم 20 ساله ی پرتغالی را زیر نظر دارند تا در صورت خروج مانژو، او را به هواداران معرفی کنند.

 

گفتنی است، این مهاجم پرتغالی در تیم پورتو بازی می کند و در سال جاری به تیم ملی پرتغال نیز دعوت شده و تمجید های زیادی از وی شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: